Probs s novym jadrom

Středa Červen 2 16:35:04 CEST 1999

Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>     Jen dodatek, bzImage neni to same co zImage, ale nepouzije se misto
> gzipu bzip... - drive jsem si myslel, ze tomu tak je, ale bylo mi
> vysvetleno, ze se to tyka ciste preorganizovani kernelu, ktery je diky tomu
> o neco mensi.... - takze zadny bzip (pry i quli licenci na algoritmus, ktera
> neni uplne free)...

Spis je problem v tom, ze se nic neusetri. Bzip potrebuje vetsi buffery,
aby mohl rozbalovat a ty se musi ukousnout z konvencni pameti. Vysledne
usetrene misto lepsi komprese je pak pryc. Podivejte se do archivu
konference linux-kernel (http://www.tux.org/lkml/). Jinymi slovy - bzip
problem neresi. Mozna by se mohl pouzit 32bitovy BIOS, ale ten neni
vsude, takze jsme tam, kde jsme byli a LILO a ostatni loadery (pokud
pouzivaji BIOSova volani k natazeni jadra do pameti) musi pouzivat
realny rezim procesoru x86...

--
                        Milan Kerslager