particia nad 8.4GB ?? ZX ?? EGA

Vaclavik Jan xvacla02 na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Červen 2 17:11:35 CEST 1999

On Wed, 2 Jun 1999, Milan Pikula - WWW wrote:

> Ospravedlnujem sa, ze do konfery - musel som.
>
> On Wed, 2 Jun 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

	Nezlobte se na mne, ale myslim si, ze kdyz nekdo na Linuxove
konferenci rozebira pamet ZX spectra a podobnych nebo EGA, tak mu asi
nedochazi, ze to neni vubec k veci, nedovedu se predstavit, kam az by to
mohlo dojit, lidi neblaznete, jestli to takhle pujde dal a bude se
tlachat o takovejchle nesmyslech tak nevim kolik mailu nam vsem bude
chodit, vzdyt precist jen hlavicky 100 mailu trva nejakou dobu.

S pozdravem Jan Vaclavik, toho casu 5. rocnik na FEI VUT Brno

Skola: e-mail -> xvacla02 na stud.fee.vutbr.cz
       WWW    -> http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xvacla02/
Linux: e-mail -> bigjohny na penguin.cz
       WWW    -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box