Sobotní MF Dnes a Linux

VP vpetr na bigfoot.com
Čtvrtek Červen 3 06:00:03 CEST 1999

 Petr Soucek <petr na ryston.cz> wrote:

 > underground.cz - po docela slibnem zacatku spadl do bulvaru
> pomerne rychle si spravil renome uverejnovanim celkem vecnych
> a solidnich prispevku - pravda, obcas jsou prokladany clanky

http://www.underground.cz/clanek.html?id=53

UNDERGR: "a o tabulátorech, které doplňují příkazy nebo názvy souborů autoři
mz-dozu zřejmě asi ještě neslyšeli, stejně jako o editovatelném příkazovém řádku
nebo historii příkazů."

Jakeho MZDOZU? Dnes se snad pouzivaji WiNT nebo Win2K... Vy taky nepouzivate
Minix z roku 12..

ad a) Pokud chcete v příkazové doplnit zbytek souboru stiskem klávesy TAB,
přejděte v klíči HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Command Processor na
položku CompletionChar a přiřaďte ji hodnotu 9. Pokud tu není, přidejte tuto
položku s hodnotou REG_DWORD. CompletionChar je ASCII hodnota znaku, který je
třeba stisknout pro dokončení názvu. Hodnota 9 odpovídá právě tabulátoru.
zdroj zive

ad b) A znate treba klavesu F6 pro historii prikazu?
Ostatne, jak se na Unixu edituje radek? Mne se to tedy nejak nepovedlo :)))
Existuje v linuxu clipboard ? :oo)

VP