Memory overleak kdesi mezi httpd, php3 a mod_czech...

Jiri Novak xnovakj3 na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Červen 3 09:25:30 CEST 1999

>      Kernel 2.2.9, Apache/1.2.6 mod_czech/3.0.2, php3 3.0.3.
> Obcas kdyz postuju formular, tak se mi dostanou do dat uplne
> nahodna data uplne odjinad.  Obcas jsou to dva tri znaky na
> konci, obcas je to takovadle hruza (viz. nize).  Nevi nekdo, cim
> by to tak mohlo byt?  Pripadne jestli pomuze upgrade na novejsi
> verze?

Kdysi nam neco podobneho delal nas WWW a nasledne se ukazalo,
ze cely httpd daemon cas od casu padne (poznate z logu). A pomohlo
odstraneni mod_czech. A bylo to v apache 1.2.6. Php jsme nepouzivali.

							Jirka Novak