Obsah konference (was: Re: particia nad 8.4GB ?? ZX ?? EGA)

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Červen 3 09:26:09 CEST 1999

> Nezlobte se na mne, ale myslim si, ze kdyz nekdo na Linuxove
>konferenci rozebira pamet ZX spectra a podobnych nebo EGA, tak mu asi

    Hmm.. pokud se pamatuju, bylo to jen v souvislosti... mimojine jsme se
bavili o virtualizaci pameti v Linuxu (skutecne jsem nevedel o rozdeleni 3:1
GB) a jinych OS, omezeni velikosti pameti linuxu na 960MB atd., pripadne mi
to vice s linuxem spojene, nez jak maji velci vyrobci a dovozci smlouvu s MS
o povinem predinstalovani MS Windows (to je jen jeden priklad threadu z
posleni doby, ktery take musel na mou adresu dojit), takze nechapu, proc
osocujete me a cloveka, ktery mi doplnil znalosti...

>tlachat o takovejchle nesmyslech tak nevim kolik mailu nam vsem bude
>chodit, vzdyt precist jen hlavicky 100 mailu trva nejakou dobu.

    Jiste a proto pisme vystizne subjekty... (muzeme rychle mazat, i ja
denne mazu nekolik desitek mailu jen quli nepodstatnemu subjektu)

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz