Program pod XWindows so zmenenym uid.

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Červen 3 09:26:05 CEST 1999

Tomas Sikula <tom na student.utc.sk> wrote:
 :   Ahojte,

 : mam taky problemik. Som nalogovany do XWindow ako root,
 : ale rad by som pouzival IRC klienta ako tom.
 : Skusal som nieco taketo, ale nefunguje mi to.
 : Co potrebujem urobit aby mi bezal program pod inym uzivatelom ?

 : -------------------------------------------
 : [root na vdstudent21 /root]# su -c xchat tom
 : bash: /root/.bashrc: Prístup odmietnutý
 : Xlib: connection to ":0.0" refused by server
 : Xlib: Client is not authorized to connect to Server

 : Gtk-WARNING **: cannot open display: :0.0

este pred tym treba zadat xhost + localhost
Moze to by nebezpecne ak na tom stroji ma konta viac uzivatelov, vtedy je
vhodnejsie pozriet sa na xauth.
Alebo bez problemov funguje
ssh tom na 0 xchat

 : Tom