sendmail <> sendmail (192.168.x.x)

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Čtvrtek Červen 3 09:35:03 CEST 1999

Dobry den,

potreboval bych vyresit nasledujici problem:

Mam sendmaila na pocitaci s verejnou IP adresou a MX zaznamy pro
domena1.cz i domena2.cz smeruji na nej. Ted je nakonfigurovany tak, ze
vsechny maily pro domena2.cz padaji do jedne schranky. Ale ja bych
potreboval nejak zaridit, aby ty maily pro domenu domena2.cz lezly do
dalsiho sendmailu na jiny stroj, ktery ma ovsem masqueradovane IP, takze
nemuzu tento MX zaznam dat do DNS.

Doufam, ze jsem to popsal aspon trochu srozumitelne...

Kdyz uz jsme u tech masqueradovanych adres, napada nekoho, jak zaridit,
abych mohl mit v namedu odkazy na masqueradovane adresy ?

Nechce se mi na vsech strojich nastavovat v /etc/hosts moje masqueradovane
jmena, ale asi neni dobry napad dat do namedu odkazy typu

gw		IN	PTR	192.168.x.x

Existuje nejake reseni ?

S pozdravem

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** Network administrator         ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo     ***