Squid 2.2 v RH 6.0 - spatne URL

Petr Vacha petr.vacha na pvt.cz
Čtvrtek Červen 3 09:36:06 CEST 1999

Marek Kubita wrote:

>Podle tech dalsich hlasek to vypada, ze provozujete squid na stroji, ktery
>nema plny pristup k DNS. Na obycejne stranky se zrejme dostava pres parent
>proxy, ktera uz plny DNS pristup ma, ale defaultne je ve squid.conf
>nastaveno, ze URL obsahujici cgi-bin a otazniky ma tahat primo.

Mate pravdu. Squid se dotazuje parent proxy.

>Musite nastavit, aby se vsechno tahalo z parent proxy - krome cgi-bin a ?
>je to myslim jeste vsechno co jde metodou POST a protokolem https.

Ja mam bohuzel ze site pristup pouze pres parent proxy (lezi u firewallu). Vzdy musim
veskere dotazy smerovat na parent proxy. Squid v RH-5.2 mi chodil korektne, tyto
problemi mi vyvstali az po instalaci RH 6.0, ktery ma novou verzi Squida.

Petr Vacha

petr.vacha na pvt.cz