Squid 2.2 v RH 6.0 - spatne URL

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Červen 3 14:30:58 CEST 1999

On Thu, 3 Jun 1999, Petr Vacha wrote:

> Ja mam bohuzel ze site pristup pouze pres parent proxy (lezi u firewallu). Vzdy musim
> veskere dotazy smerovat na parent proxy. Squid v RH-5.2 mi chodil korektne, tyto
> problemi mi vyvstali az po instalaci RH 6.0, ktery ma novou verzi Squida.

Spatne jsem se vyjadril - musite zrusit pro cgi-bin a otazniky primy
pristup a krome toho jeste pro POST a https. Mozna to jde i jednoduseji -
viz Squid FAQ 11.15:

If you want to force all requests to your parent cache(s), use the inside_firewall option:

   inside_firewall none

Marek Kubita                   home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
                               http://kubitovi.lantanet.cz/