offtopic:Historie,pamet (was offtopic: Re: particia nad 8.4GB)

Radim Halir halir na utia.cas.cz
Čtvrtek Červen 3 10:03:20 CEST 1999

>     Pravda je, ze jsem k ZXS cichl (a zustal;-) - stale je doma na dustojnem
> miste) az koncem 80. let, nicmene o tom, ze by skutecne 'gumak' mel nekdy
> jen 16kB RAM se nikde nepise ani v historickych rocenkach... - s temi 16kB
> se domnivam ze to skutecne nebyl ZX Spectrum (coz byl oficialni nazev)

Ale byl. Jeste mam doma krabici sveho Spektra a tam jsou na boku zaskrtavaci
okenka 16/48kB pameti RAM. Nastesti byl ten clovek, co mi to tenkrat z NSR
"propasoval" docela rozumny a tak jsem obdrzel "celych uzasnych" 48kB.
I kdyz jsem musel nasetrit jeste na par "maren" :-)
Mj. i prvni hry na Spektru se vlezly do tech 16kB. A jake to byly pecky...

Offtopicu zdar,
Radim