Cestina v RedHat 6.0 CZ

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Čtvrtek Červen 3 11:32:01 CEST 1999

On Thu, 3 Jun 1999, root wrote:

> mozna sem neco zvoral, ale moje cestina hned po startu moc nefungovala.
> konzoli jsem jen prepnul do spravne sady (popularni echo "\033(K").
> XFree nebyly nastavene vlastne vubec. (to je jen moje os. zkusenost).
>
> milan benedikt

Ja jsem instaloval original rh6, jak tady nekdo popisoval staci provest
instalaci ve slovenstine, pak zmenit nastaveni LANG, LC_* apod. A pri
pouziti KDE funguje cestina jak v Xkach (jeste bylo treba doinstalovat
ceske fonty), tak v text. rezimu. Gnome ma s ceskou klavesnici jeste
problemy. Pokousel jsem se pocestit SO 5.1, ale dostal jsem se do stavu,
kdy vsechno funguje, vyjma klaves y a i e u (s carkou). Pres mrtvou
klavesu napsat jdou. Bylo treba pouzit upravenou Xlib knihovnu, se starou
naopak nefungovalo nic, krome tehle peti klaves, nevite nekdo co s tim???

SCAT

--
<PRE>

Jiri Vaclavovic                    (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})

X-Media, s.r.o., Sedlackova 16, 301 11 PLZEN     http://www.x-media.cz

Tel.:019/722 07 31, mailto:jiri.vaclavovic na penguin.cz, ICQ:25 36 31 73

</PRE>