Cestina v RedHat 6.0 CZ

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červen 3 13:03:45 CEST 1999

Dne 3. 6. 1999 Jiri Vaclavovic napsal:

> Ja jsem instaloval original rh6, jak tady nekdo popisoval staci provest
> instalaci ve slovenstine, pak zmenit nastaveni LANG, LC_* apod. A pri
> pouziti KDE funguje cestina jak v Xkach (jeste bylo treba doinstalovat
> ceske fonty), tak v text. rezimu. Gnome ma s ceskou klavesnici jeste
> problemy. Pokousel jsem se pocestit SO 5.1, ale dostal jsem se do stavu,
> kdy vsechno funguje, vyjma klaves y a i e u (s carkou). Pres mrtvou
> klavesu napsat jdou. Bylo treba pouzit upravenou Xlib knihovnu, se starou
> naopak nefungovalo nic, krome tehle peti klaves, nevite nekdo co s tim???

Kdyz me nesly carkovane klavesy (obecne, SO jsem nezkousel), pomohlo pridani
techto radek do /usr/X11R6/lib/X11/XKeysymDB

il2_aacute              :01E1
il2_eacute              :01E9
il2_iacute              :01ED
il2_oacute              :01F3
il2_uacute              :01FA
il2_yacute              :01FD

Ovsem nez me nekdo ukamenuje, podotykam, ze jsem kdesi zahledl, ze to neni
koser reseni.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison