Debian - stejne baliky na vice strojich

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Čtvrtek Červen 3 11:45:31 CEST 1999

Zbynek Doupovec <zdoupovec na bigfoot.com> wrote:
 : Zdravim vsechny!

 : Prominte mi muj hloupy a zacatecnicky dotaz.
 : Chtel bych zkusit Debian (prave kvuli sprave baliku) a jde mi o to, abych byl schopen JEDNODUCHYM
 : zpusobem zabezpecit aby na dvou ruznych strojich byly nainstalovany stejne baliky. Predstavoval bych si to
 : asi tak, ze na prvnim dam export nainstalovanych baliku do nejakeho souboru a na druhem tento soubor
 : nacte treba dselect a co chybi doinstaluje (a co prebyva zrusi) :-))
 : Je to velka utopie, nebo by to slo nejak zaridit?

no mozno nieco ako apt-get install `cat zoznam`
s tym co je navyse ma narychlo nic take jednoduche nenapada
(cat /var/lib/dpkg/status | grep installed |awk nieco :-))

 : BTW: Existuje konference primo na Debian?

debian-user na lists.debian.org

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |