Debian - stejne baliky na vice strojich

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 3 14:12:27 CEST 1999

Zbynek Doupovec wrote:

> Zdravim vsechny!
>
> Prominte mi muj hloupy a zacatecnicky dotaz.
> Chtel bych zkusit Debian (prave kvuli sprave baliku) a jde mi o to, abych byl schopen JEDNODUCHYM
> zpusobem zabezpecit aby na dvou ruznych strojich byly nainstalovany stejne baliky. Predstavoval bych si to
> asi tak, ze na prvnim dam export nainstalovanych baliku do nejakeho souboru a na druhem tento soubor
> nacte treba dselect a co chybi doinstaluje (a co prebyva zrusi) :-))
> Je to velka utopie, nebo by to slo nejak zaridit?
>
> BTW: Existuje konference primo na Debian?

Pozivame trochu jinou strategii - jeden stroj je master a nekolik
dalsich s nim sdili /usr partition
a pomoci rdist je rozkopirovavan po upgradech /  (root) partition - s
tim, ze s kopirovani
jsou vyjmuty nektere konfiguracni soubory a casti /var adresare.

Nevyhodou je, ze pri upgradu napr. X-su uzivatel pripojenych pocitacu
jsou nuceni X-sy restartovat,
anzo se smazou knihovny na /usr, ale to je docela mala dan za to pohodli
spojene s administraci,
kdy vsechny pocitace jsou prakticky neustale uptodate.

--
       The "7up", the Crystal iMac is a completely see-though version of
  the classic iMac. How clear is clear? "It's so clear, if I didn't know