spravi niekto md5 sum pre redhat6.0-cs.img ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červen 3 16:02:41 CEST 1999

Leos Bitto wrote:
: oto pakozdy (oto na kramare.savba.sk) wrote:
: : spravi niekto md5 sum pre redhat6.0-cs.img ?  dot by to pomohlo, nakolko som
: : stiahol tento image, velkost je dobra ale image je kdesi vnutri vadny . a co
: : tak to robit automaticky pri vyrobe imagu ?
:
: A tak me napada jeste neco... co takhle na ftp.fi.muni.cz rozjet rsync server?
: Ten by se s necim takovym jako znovupreneseni 650 MB souboru s par bajty
: zmenenymi vyrovnal velice dobre, na rozdil od FTP. :-|
:
	No, ja porad nechapu, proc lidi tahaji image, kdyz staci
prilozenym skriptem ozrcadlit cely strom a taktez prilozenym skriptem
vygenerovat image.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/