spravi niekto md5 sum pre redhat6.0-cs.img ?

Čtvrtek Červen 3 18:43:43 CEST 1999

Jan Kasprzak (kas na informatics.muni.cz) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: : oto pakozdy (oto na kramare.savba.sk) wrote:
: : : spravi niekto md5 sum pre redhat6.0-cs.img ?  dot by to pomohlo, nakolko som
: : : stiahol tento image, velkost je dobra ale image je kdesi vnutri vadny . a co
: : : tak to robit automaticky pri vyrobe imagu ?
: :
: : A tak me napada jeste neco... co takhle na ftp.fi.muni.cz rozjet rsync server?
: : Ten by se s necim takovym jako znovupreneseni 650 MB souboru s par bajty
: : zmenenymi vyrovnal velice dobre, na rozdil od FTP. :-|
: :
: 	No, ja porad nechapu, proc lidi tahaji image, kdyz staci
: prilozenym skriptem ozrcadlit cely strom a taktez prilozenym skriptem
: vygenerovat image.

Protoze stahnout image je jednodussi. Ne rychlejsi, ale jednodussi...
Ja si taham strom a image generuji sam, ale co takovy windowsovsky klikac?
Sjisti ze ten soubor staci nacpat do jeho okenniho paliciho softu a vypadne
mu CDcko. Tak holt necha pocitac bezet pres noc, nepovede se, necha to tahat
dalsi noc...

Ale stejne si myslim ze ten rsync by se hodil.

Leos Bitto