PHP/FI na Redhatu a database

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Červen 4 14:06:34 CEST 1999

Tak jsem se namlsal proklamovanou podporou ADABASu na PHP/FI
a chtel jsem to zkusit - byl to i muj prvni pokus s PHP/FI pote co jsem
vcera zakoupil knizku od Neokortexu. Na RedHat5.2 i386cs distribuci jsem u
Apache odremoval modul php3 v httpd.conf a nastavil v srm.conf mime type
pro php a uspesne jsem odzkousel demonstarace z distribuce PHP/FI 3 (date)
apod. Pak jsem zkusil dat ada_connect, popr odbc_connect a  nic - neznama
funkce.   Jedinne co jsem v distribuci rpm nasel je binarka *.so  a kdyz
jsem na ni poslal strings tak jsem tam zadnou z proklamovanu databazovych
funkci podle jmena nenasel. Znamena to, ze PHP/FI u Redhatu je bez techto
funkci, i kdyz v /usr/doc/php-3 je vehementne popisuji ?
Pokud ano, musim cele PHP rekompilovat nebo je plnohodnotny mod_php3
nekde ke stazeni ?
Prosim o schovivavost v odpovedich - jsem DB zacatecnik a chci PHP
vyzkouset s Adabasem (ktery mam legalne koupeny :-) zda se hodi na to co
potrebuji a ne stravit tyden ctenim readme, howto, Install a Makefile a
podobne abych ho vubec zprovoznil.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *