Off topic: jeste ze ty vokna jsou Was: Sobotnm MF Dnes a Linux aneb jak se vyznat v Registry

Michal Safranek safranek na ns.jhrnet.cz
Pátek Červen 4 19:09:50 CEST 1999

Ahoj,
VP: chtel bych Vas poprosit, aby jste si sehnal nejaky normalni mua, protoze
cist Vase reply je opravdu vyborne ... vetsina sveta pouziva '> ' nebo '| '
nebo dalsi stringy pro oddeleni quotovanych pasazi ... nechci Vam rozkazovat,
ale je to docela dobra vec a rozhodne Vam to _doporucuji_ .

> Spravne, ale i Windows jsou pro spoustu lidi slozite.

Hmm, je tezke chtit po cloveku, ktery pomalu neumi ani pocitat na kulickovem
pocitadle, aby naplno vyuzil pocitac ... a kdyz mu jeste nekdo podstrci
system, v kterem plati: 'vsechno za Tebe udelaji wizardi', tak je to spatne.
Mozna mam trochu divne nazory, ale pc-for-everyone nebyl zrovna dobry napad
(imho) a mala_mekka to dotahla do finale se svymi Windows.

>  Reknete mi, jak chcete prinutit uzivatele, aby si nastavili trideni posty v
> Outlooku? pry je to moc slozite a radsi maji nas.... v Inbox veskerou prichozi
> postu vcetne vsech potvrzovachich zprav a reply mess., pak se divi, kdyz
> omylem vymazou neco duleziteho..

Pokud si spalite prst, ci je to vina ? Pokud s necim neumite pracovat, ci je to
vina? Pokud neumite v outlooku a *nechcete* se v nem naucit, ci je to vina?
(kdyz uz musite pouzivat zrovna ten outlook)

> Kolik procent uzivatelu umi pouzivat trideni zprav? Mozna tak 20-30%.
> Ostatni na to .....

> Kolik procent uzivatelu vyuziva naplno Office? Tak 2%.

... jejich problem

> Co by pak asi delali s Linuxem? Nic. A nic by neudelali (rozumej
> nevyprodukovali). Jeste ze ty wokna jsou, jinak by bylo nezamestnanych
> daleko vice. ;-)

Nezamestnanych blbcu, kteri se nehodlaji stat chytrejsimi ... podle me by to
potom byl (opet) prirozeny vyber ... umis, umis ... neumis, sbohem.
Zpusob ala MS, kde se nikdo nic nema potrebu ucit, protoze to lehci za nej
'neco' udela proste dozene tyhle typy lidi ke zkaze ... a nadavat za to muzou
jenom sami sobe. Kdyby od pocatku pouzivali Linux, nebo Unix, nebo jen
ubohouckej Dos, tak by se mozna nejdriv neco naucili, nez by s tim sli delat.

Nedokazu si predstavit cloveka, ktery by sel rezat stromy motorovou pilou,
nebo programoval PLC, aniz by se to predem naucil ... (Vy jo?)

S pozdravem
                    W.
PS: Toto jsou ciste me nazory a nemusi se shodovat se stanovisky organizaci,
    jihz jsem clenem.
PS2: .set Flame off
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: admin of *.jhrnet.cz, high school student, linuxfan, human being