Offtopic: Sobotnm MF Dnes a Linux aneb jak se vyznat v Registry

VP vpetr na bigfoot.com
Sobota Červen 5 15:15:48 CEST 1999

>Jakou vypovidaci hodnotu ma veta v niz je slovo "mozna"?
>Zbytecnost ji vubec psat - zadnou.

650.000 je cislo docela velke. At jiz se jedna o rozeslane kopie W2KB3, nebo
instalovane pocitace, pocet neoficialne sirenych kopii muze a pravdepodobne je
nekolikanasobne vyssi...

Kolik je v tuto chvili uzivatelu ci nainstalovanych RedHat 6.0? Znate nekdo
oficialni cisla?

>Takze zaver je, ze existuji jen "beta verze" o nichz si myslite, ze
>jsou pouzitelne (coz je mozna trochu zavadejici jelikoz nerikate

Vehlasne firmy tu "nestabilni neuplnou beta" verzi uz v ostrem provozu pouzivaji
na ostra data. Faktem je, ze v teto chvili je W2K jiz pouzitelne (pro sve ucely
pochopitelne, Linux ma a bude mit stale sve vyhody, je temer zdarma, ma na
zdroje nenarocne rozhrani a je open atd atd.), myslim neco jako RH6, zkratka
primerene stabilni verze.

Apropo, proc mi Linux (5, 6..) obcas pri instalaci vyhazuje chybove hlasky? Je
to normalni ci obvykle?

>Vyborne  a kde ta logika je popsana. Opakuji otazku na niz jste odpovedel
>pouze protiotazkou. Kde to najdu v dokumentaci? Kde?

Nejdrive bych zkusil zdarma vase Novinky
http://www.novinky.cz/Index/WindowsNT/1834.html
nebo si kupte Dokumentaci na
http://www.vltava.cz/knihy/search/simple.asp?hledej=Registry. Dalsi zdroje jsou
u MSoftu na WWW a manual jsem necetl. Pokud to neni v namualu, tak si
zavtipkuji, ze v manualu k autu take neni popsan zpusob, jak si mate seridit
elektronicke vstrikovani, proste jedte do servisu, kde to vedi. Hrabat do toho
neprislusi uzivateli, stejne jako do registu, muze to konfit fatalne :))

Myslim, ze jsou vhodnejsi priklady, jak ukazat, kde je Linux lepsi nez W, jen si
vzpominam, ze slo o to, jak underground? ne zcela opodstatnene kritizoval neco,
cemu sam (asi) nerozumi (TAB NEJDE apod..).

Ale toto tema uz je off topic.

VP