NEcestina na RH6.0

Pavel Vondricka Pavel.Vondricka na ff.cuni.cz
Neděle Červen 6 11:06:00 CEST 1999

Dobry den,
chtel bech se zeptat na vec asi mene obvyklou. Nainstaloval jsme si
RedHat6.0 s cestinou a potreboval bych pouzivat i ISO-8859-1 soucasne s
cestinou. Drive se mi podarilo rozchodit si cestinu i sam, ale ted uz se v
tom vsem ztracim.
Tedy cestina funguje, ale nefunguji mi znaky, ktere jsou jen v Latin 1
, ktere jsou jen v Latin 1. Jenze, kdyz zmenim locales, nefunguji zase ceske ...
Prece se s tim da neco delat, ne ? Chapu, ze vetsina editoru s tim stejne
bude mit problemy, nebo mne nebude prepinat kodovani fontu, ale jde mi ted
ciste teoreticky jen o klavesnici, aby z ni lezly VSECHNY znaky.
Mimochodem, prepinac v GNOME (ktery je stejne bohuzel jen dvoupolovy)
neprepina pomoci XKB, ale jen xmodmap. Stejne tak sice funguje kikbd v
KDE, ale pak dojde k tomu, ze znaky z Latin 1 stejne nejsou akceptovany.
Jinak, co se tyce XKB, nejak tomu moc nerozumim, ale zkousel jsem
experimentovat se setxkbmap a i kdyz uz jsem snad trefil syntax (???),
stejne se nic nezmenilo. Nevite, jak se tohle pouziva ?

Dekuji za kazdou radu,
Pavel V.

P.S.: Jen me prosim neodkazujte na Windows, nebo Emacs ... !