poradte wm na _slaby_ notebook

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Červen 6 18:33:16 CEST 1999

> Nechci abyste mi tady vyjmenovavali vsechny window managery, jen potrebuju
> radu, ktery z nich je na teto konfiguraci pomerne svizny a pritom ne prilis
> ocesany.

Neprilis narocny na HW mi prijde muj oblibeny WindowMaker, pokud
vam vadi NeXTStepove prostredi, tak zkuste treba blackbox, ktery
je jeste relativne pekny a naroky na system ma nizsi - nevyhodou
muze byt jeho (IMHO) mensi konfigurovatelnost. Nebo se podivejte
na fvwm.

BTW - KDE take neni tak pomale, zkuste vyhazet nepotrebne aplikace
(kfm a spol.), kwm a kpanel by meli stacit...
--
                                   David Kuzela