notebook s WD 90C* (Was: Re: poradte wm ...)

marek 'cervajs' cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Úterý Červen 8 16:18:36 CEST 1999

shodou okolnosti mam stejny graficky adapter v notebooku od IPC(486 dx4
100 20MB ram)

postupoval jsem podle README.WD90C024(tak nejak)  v XF86Setup
myslim ze ta dokumentace je obsahem SVGA Xserveru
maximum ktereho jsem dosahl na LCD je 640x480 256

problemy s cmouhami jsem mel stejne, v tomto pripade zbyva jedina stara
dobra manualni prace...

pripadne muzu soukromne zaslat XF86Config

ps. ke spokojenosti pouzivam velmi rychly icewm

marek 'cervajs' cervenka
skola:cervajs na fpf.slu.cz -> procmail -> (gsm) --> 0
prace:cervajs na iqnet.cz		       superbook -|-