samba s RH 6.0

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Červen 7 08:26:27 CEST 1999

Zdravim,
  ztravil jsem vely vikend ctenim FAQ, doc, atp. ohledne Samby a
nepovedlo se mi rozchodit nasledujici vec. V patek sem mel jeste 5.2 a
pres vikend jsem nainstaloval 6.0 a co se stalo? Prestala pracovat
Samba, teda ona pracuje ale pokud se na ni pokousim dostat z Wir 95
klienta tak to po mne chce heslo k nejakemu IPC$. Nevite co to je, jak
to z toho dostat pryc? Mam tam dva zdroje, jeden je lp a druhy je
upload, tot vse. Nic vic, nic min a chci aby byly pristupne pro vsechny
uzivatele jedne domeny, bez hesla a jmena, tzn. aby neotravovalo tim ze
chce nejake jmeno a heslo. Doted to tak pracovalo, po upgrade na RH6.0
to prestalo, spise teda po upgradu Samby. Nevite co s tim?

  Predem dekuji
    Robert

        . . o O
      |               Robert Vojta    penguin-at-mendelu.cz
   _|_|
 -(o_o)-  This is an Uzi.  This is an Uzi on full auto.  Any questions?