WebComposer

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Červen 7 10:01:39 CEST 1999

> Nepozná niekto z Vás nejaký super Web composer a`la netscape composer
> ale
> pod rozlíšenie 80x25 ? Ide mi o to, že písať nekonečné tagy sa mi už
> akosi
> nexce, takže by to xcelo nejaké klávesové skratky. Potrebujem niečo
> jednoudché čo má veľa funkcií a nie je potreba kvôli tomu štartovať
> X.

  Nebo je tu jeste jedno reseni, co takhle pouzivat automaticke
generovani stranek, treba v PHP nebo v Perlu? Bud si napisete vlastni
generator nebo pouzijete jiz existujici a nemusite psat nekonecne tagy,
ale jenom vlastni prikazy, zkratky, atp.

        . . o O
      |               Robert Vojta    penguin-at-mendelu.cz
   _|_|
 -(o_o)-  This is an Uzi.  This is an Uzi on full auto.  Any questions?