notebook s WD 90C* (Was: Re: poradte wm ...)

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Červen 7 10:00:57 CEST 1999

On 6 Jun 1999, Ondrej Sury wrote:

>      Zkousel jste programek SuperProbe?
>
> Ondra Sury.

Jeste ne, dik za tip, hned co ho najdu, tak ho zkusim :)
btw: nevite nahodou kde ho najdu? (na freshmeatu neni).

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160