3 sitove karty do 1 stroje - jake koupit?

Arnost Malek malek na gyrec.cz
Pondělí Červen 7 10:57:26 CEST 1999

On Mon, 7 Jun 1999, [iso-8859-2] Vladimír Vlach wrote:

> Sef mi tu porad cpe pod nos 3COMy EtherlinkIII... Myslite si, ze je to
> dobry napad?
> Cela sit je tam totiz stavena na techto sitovkach...

  Nevim, mam tady taky jednu 3COM kartu a ta zatim jede, ale slysel jsem
ze s nima obcas jsou problemy. A navic jedna vlastni zkusenost: kdyz jsem
jeste mel pul site na koaxu, a druhou na twistu a mezi to jsem dal HUB,
tak se z toho koaxu neslo v podstate dostat ven (prosel asi tak kazdy 50ty
paket) no a kdyz jsem s tim experimentoval, tak to bylo 3COM kartou.
Kdyz se nahodil pocitac s ni, tak jakoby zahltila sit. Od te doby je nemam
rad a nevic mi pripadaji docela dost drahe. Ale kdyz tam mate vsechno od
jedne firmy, tak by snad nemely byt problemy.

--
Arnost Malek
System Administrator