3 sitove karty do 1 stroje - jake koupit?

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Pondělí Červen 7 11:41:39 CEST 1999

Arnost Malek wrote:

>   Nevim, mam tady taky jednu 3COM kartu a ta zatim jede, ale slysel jsem
> ze s nima obcas jsou problemy. A navic jedna vlastni zkusenost: kdyz jsem
> jeste mel pul site na koaxu, a druhou na twistu a mezi to jsem dal HUB,
> tak se z toho koaxu neslo v podstate dostat ven (prosel asi tak kazdy 50ty
> paket) no a kdyz jsem s tim experimentoval, tak to bylo 3COM kartou.

Tak tak. Nejvetsi problemy mam s tema 3COMama, ktery jsou z Tchajwanu /
Singapuru atd. Snad jediny poradny jsou ty Made in USA. Na ty se da
vzdycky spolehnout (= nevidel jsem jedinou nefunkcni kartu z USA). Ty z
Asie jsou na tom podstatne hur; je to skoro na proutkare, aby mi s
virguli vybral otestovany kus :-) Ale o tom tu uz nekdo jednou psal...

Dave