Sitovy pristup na Font Server

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Červen 7 13:01:28 CEST 1999

"Slavek Banko , axis" wrote:

> O víkendu jsem doma narazil na problém, o kterém jsem věděl, že zde byl řešen
> -- přístup na xfs (z instalace RH6.0) ze sítě.
>
> Prošel jsem si tedy archiv konfery a přečetl emaily. Ale obě větve, které z
> položené otázky vznikly se dopracovaly k otázce, jak nastavit, aby xfs z RH6.0
> umožňoval přístup po síti. Jenže thread tím končil.(?) Nenašel jsem, jestli
> náhodou nepokračoval pod jiným předmětem. Ale zajímalo by mne řešení?

Zdravim,

po lehkem ohledani mista cinu jsem nabyl dojmu, ze xfs dodavany v RH-6.0
je prekompilovan _pouze_ s podporou pristupu unix/ a ne s tcp/ jak by normalni
clovek ocekaval. Asi je to ve shode s filozofii RedHatu jako enterprise serveru
;-)

Overit si to muzete pomoci programku fsinfo.

Nezbyva nez prekompilovat xfs (cela X-ka ?)

P.