Sitovy pristup na Font Server

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pondělí Červen 7 23:41:26 CEST 1999

   From: Krištof Petr <Petr na Kristof.CZ>
   Date: Mon, 07 Jun 1999 13:01:28 +0200

Ahoj,

   > po lehkem ohledani mista cinu jsem nabyl dojmu, ze xfs dodavany v RH-6.0
   > je prekompilovan _pouze_ s podporou pristupu unix/ a ne s tcp/ jak by normalni
   > clovek ocekaval. Asi je to ve shode s filozofii RedHatu jako enterprise serveru
   > ;-)
   >
   > Overit si to muzete pomoci programku fsinfo.
   >
   > Nezbyva nez prekompilovat xfs (cela X-ka ?)

je otázka, zda je to vhodné... Myslím, že jednoduchá rekompilace není to pravé
ořechové. Ve SPEC filu je uvedeno:

* Mon Apr 12 1999 Preston Brown <pbrown na redhat.com>
- xfs has /bin/false as shell
- xfs security patch (disable tcp connections)
- giveconsole, takeconsole from xdm make utmp/wtmp entries

Věřím, že třetí řádek tohoto výpisu má svůj důvod. Pokud ne, tak je to opravdu
nevhodné řešení.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz