Offtopic: barevny vi

Jiri Vaclavovic scat na penguin.cz
Pondělí Červen 7 15:47:27 CEST 1999

Zdravim,

rad bych pouzival zvyraznovani syntaxe v editoru vi, ale barvy ktera jsou
standardne nastavene se mi moc nelibi (presneji receno, jsou desny). Chtel
bych se zeptat, jestli by mi nekdo nema "neco lepsiho" nejlepe ve stylu
Borlandskych editoru. Jasne ze si to muzu udelat sam, ale nechce si mi
travit odpoledne zkoumanim dokumentace a zkousenim. Mohl by mi nekdo neco
takoveho poslat? (na muj majl)

Predem diky

SCAT

--
<PRE>

Jiri Vaclavovic                    (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})

X-Media, s.r.o., Sedlackova 16, 301 11 PLZEN     http://www.x-media.cz

Tel.:019/722 07 31, mailto:jiri.vaclavovic na penguin.cz, ICQ:25 36 31 73

</PRE>