Offtopic: barevny vi

Hanus Adler had na articon.cz
Pondělí Červen 7 16:11:17 CEST 1999

On 7 Jun 1999 15:48:12 +0200, Jiri Vaclavovic <scat na penguin.cz> wrote:
>rad bych pouzival zvyraznovani syntaxe v editoru vi, ale barvy ktera jsou
>standardne nastavene se mi moc nelibi (presneji receno, jsou desny). Chtel
>bych se zeptat, jestli by mi nekdo nema "neco lepsiho" nejlepe ve stylu
>Borlandskych editoru. Jasne ze si to muzu udelat sam, ale nechce si mi
>travit odpoledne zkoumanim dokumentace a zkousenim. Mohl by mi nekdo neco
>takoveho poslat? (na muj majl)

patrně používáte vim, že? máte dobře nastavenou hodnotu proměnné
background? má dvě hodnoty -- buď light nebo dark, a podle ní se vybírá
sada barev, kterou vim použije. Také jsou jiné barvy pro GUI verzi (tam
je možno vybírat z většího množství barev, než v konzolové verzi).

Navíc barvy můžete jednoduše změnit v souboru
/usr/share/vim/syntax/syntax.vim -- nevím, co byste k tomu potřeboval
studovat, stačí se podívat a je to jasné.

přeji pěkný den,

Hanuš Adler

--
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
							-- Henry Spencer