Mylex FlashPoint LW

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 8 13:35:25 CEST 1999

Petr Novotny wrote:
: 1. Nejsou mi vubec jasne jednotlive RAID levels :-| Chci dosahnout
: 100% spolehlivosti - pri vypadku jednoho disku mi system pobezi
: treba z druheho. Lze to nejak spojit se stripovanim?

	Ne. Stripovani je zretezeni disku. Je potreba pouzit nekterou
z redundantnich urovni (1 nebo 5, pricemz 5 vyzaduje vic nez dva disky).

: 2. Lze pak z neceho takovehohle nabootovat? (Mysleno: Lze nejak
: zaridit, aby _vsechny_ partitions vcetne bootovaci byly zalohovane,
: a to pokud mozno transparentne?)

	Pokud je to SW RAID (/dev/md*), pak lze. Pokud HW a neni potreba
zadny setup pri bootu OS, pak taky. Pokud nejak ten RAID musi OS konfigurovat
(napriklad cpat firmware do radice), pak z toho nabootovat asi nepujde.

: 4. Jaka dalsi HOWTOs si mam precist?

	Zjistit, co to vlastne je za RAID.

-Yenya

--