dotazy zacatecnika

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Úterý Červen 8 16:43:20 CEST 1999

> a) poradi mi nekdo nejaky graficky www browser, ktery je setrnejsi k
> OS, nez
> NC? Znam lynx, ale ten neni graficky. Slysel jsem, ze v distribuci
> KDE je
> obsazen nejaky klient, nevi nekdo, v jakem balicku? Nepotrebuji javu,
> staci mi
> pokud mozno javascript.

  ano v KDE je to ten jejich file manager, pruzkumnik ci buhvi jak se
to jmenuje, jestli zvlada javascript to nevim, ale stranky vam nacte

> c) chtel jsem si vytvorit uzivatele david, jenze mu nemuzu nastavit
> heslo.
> Min delka hesla je 5 znaku a pokud zadam neco takoveho, jako
> "123456789" (coz
> zrejme neobsahuje stejne znaky jako profil), dostanu sorry, password
> don't
> match. Nevi nekdo, proc je to blbe?

  davate '123456789' jako parametr skriptu useradd nebo kam to
davate?

> d0 V instalaci RH byl balik Qt, vyvojove prostredi pro Linux a Win32.
> Nikde
> jsem je vsak nenasel (samozrejme jsem si ho nainstaloval). Jednalo se
> tedy jen o
> runtime modul pro aplikace?

  jestli chcete vyvijet asi potrebujete jeste balik qt-devel, ale ten
se myslim instaluje sam v RH 6.0. vyvojove prostredi to urcite neni, je
to jenom knihovna, ktera umoznuje psat aplikace pro Xka, tot vse, pokud
hledate vyvojove prostredi zkuste ViM, KDevelop, RHide, ci neco
podobneho, snad vas muzu odkazat na www.freshmeat.net nebo
inway.linuxberg.com

        . . o O
      |               Robert Vojta    penguin-at-mendelu.cz
   _|_|
 -(o_o)-  This is an Uzi.  This is an Uzi on full auto.  Any questions?