ppp, linux, microcom

Radek_Sedmak na EUROTEL.CZ Radek_Sedmak na EUROTEL.CZ
Úterý Červen 8 18:02:09 CEST 1999

Chybu bych hledal v tom modemu. Me osobne by microcom nesmel domu. Mam zkusenost
s tim ze jsme treba vzli 10ks identickych modemu Microcom a kazdy se choval
trosku jinak. Velice spokojen jsem byl se vesmi Zyxely,GVC a US Robotics modemy.

                                                             Bye Sam

ten modem ustoji asi 40 minut provozu, pak se zacne zpomalovat a po case
ustane.

dela mi to proti nekolika provozovatelum, na nekolika strojich a uz
nekolikaty microcom modem. na stejne konfiguraci napr. ZyXEL jede idealne.

kde mam hledat problem ?