named.boot vs. named.conf

Zdenek Svarc svarc na datakom.cz
Úterý Červen 8 16:53:11 CEST 1999

Zdravim.

    Na Windows NT pouzivam preportovaneho BINDa 4.9.7 - nemuzu si na nej
stezovat, funguje bezvadne, ale chci spravu DNS sverit Linuxu.

    Jde mi o to, ze nejnovejsi BIND uklada seznam udrzovanych domen do
named.conf (zone blabla, type blabla, file blabla) , zatimco muj NT BIND
4.9.7 k tomu ucelu pouziva named.boot (co radek to domena). Samotne soubory
named* jsem pak bez problemu narval  z NT do linuxu.

    Tech domen mam docela dost, ale protoze pisu vsemi deseti, muzu to mit
prepsane z named.bootu do named.confu behem deseti minut. Cela vec me ale
zajima, takze se ptam, zda-li je mozne i novem bindu pouzivat named.boot

    zd