DPT PM2022 SCSI EISA radic

Martin Och martin.och na cs-compex.cz
Středa Červen 9 11:46:06 CEST 1999

Dekuji za odpoved, zni to slibne :)
Ja jsem videl, ze tam pise cosi jako ide1 ... 2022 ale nevedel jsem co s tim.
Jen mam problem v tom, ze jsem chctel instalovat RH 6 na cisty stroj, a tam nevim jak vnutit kernelu ide=noprobe...
Tak ze ted instaluji via jiny radic, a pak se uvidi...

Kazdopadne dekuji za Vasi odpoved

Martin
martin na och.cz