DPT PM2022 SCSI EISA radic

Středa Červen 9 12:04:24 CEST 1999

Martin Och (martin.och na cs-compex.cz) wrote:
:
: Dekuji za odpoved, zni to slibne :)
: Ja jsem videl, ze tam pise cosi jako ide1 ... 2022 ale nevedel jsem co s tim.
: Jen mam problem v tom, ze jsem chctel instalovat RH 6 na cisty stroj, a tam
: nevim jak vnutit kernelu ide=noprobe...

Staci si precist to uvodni povidani co se zobrazi pri bootovani, at uz
z diskety nebo z CD. Presne si tu syntaxi nepamatuji, ale nekde to tam je
popsane.

: Tak ze ted instaluji via jiny radic, a pak se uvidi...

Asi se dockate nemileho prekvapeni ze po prohozeni radicu to nebude bootovat.
RedHat si pro bootovani s SCSI dela uvodni ramdisk, do ktereho da patricny
modul. No a Vy tam nebudete mit modul pro radic ktery jste pouzil pri instalaci,
ne ten pro DPT. Reseni: zkompilovat si vlastni kernel a dat tam natvrdo (ne
jako modul) drivery pro DPT i Vas stavajici radic a pak teprve prohazovat
SCSI radice.

Leos Bitto