PPP pres null-modem

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červen 9 14:08:07 CEST 1999

On Wed, 9 Jun 1999, Michal Svec wrote:

> Zkousel jsem getty/minicom a to chodi v pohode. Zkousel jsem take dat pppd
> parametr local, ale nepomaha:

A nemel by jste vypnout crtscts , kdyz ty draty nemate pravdepodobne
propojene v tom nullmodem kabelu ?

> bash:~# cat ppp
> pppd -detach local crtscts lock debug 192.168.1.1:192.168.1.6 /dev/ttyS1
> 19200

                    -crtscts

> U klienta totez bez IP-adres. Muze byt kabel takovy, aby na nem chodilo
> terminalove spojeni a PPP ne?

Pokud nepouziva rts/cts hanshake tak to tak byt muze. Mate-li propojene
pouze RxD-TxD a zem pak s volbou crtscts ceka vysilaci strana az prijimaci
nahodi clear-to-send a kdyz to neni propojene dratem nebo spojene nakratko
primo u vysilace na vlastni RTS tak proste porad ceka a nic nevysila ..