SMC EtherPower II 10/100 (SMC9432TX)

PC pcernoch na imc.cas.cz
Středa Červen 9 13:18:22 CEST 1999

Omlouvam se za neustale obtezovani, ale ma nekdo zkusenosti se subj. ?

Konkretne s pouzitim pri  instalaci pre sit a pouzitim driveru z jadra
(RedHat).

Jak mi bylo doporuceno, pouzil jsem ovladac epic100, system to prijal, ale
dale mam pocit ze se sitovka vubec nechyta (neblikaji kontrolky) !

Pritom ve Win funguje vse OK !!!

PS : Neodkazujte mne na archiv konference - tam jsem se uz koukal.

PS2 :
Vzhledem k tomu ze se u nas zavadeji jednotne sitove komponenty ted jaksi
nemam moznost vyzkouset jiny typ karty. (Predtim jsem bez problemu pouzival
AMD PCNET - ten je ted vsak ve vecnych lovistich).

Moc dekuji.

Peter Cernoch,   pcernoch na imc.cas.cz