PPP pres null-modem

Roman Kolombo roman.kolombo na iol.cz
Středa Červen 9 13:29:11 CEST 1999

>Nepsal nahodou ze mgetty mu na tom beha ?

musel bych se na to doma podivat, ale myslim si ze je to volba
local - Don't use the modem control lines.
a defautne je volba modem coz je opak

pokud vam beha minicom zkuste na jednom pocitaci pustit minicom a na druhym
to pppd s volbami a mely by se zacit vypisovat takovy ty zavorky a paznaky

Roman Kolombo
roman.kolombo na iol.cz