pocestovani aplikaci

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Středa Červen 9 14:05:41 CEST 1999

On 7 Jun 1999, Stanislav Meduna wrote:

> Ak sa tu ozvu ludia, co vidia do tychto veci pod Qt,
> Gnome a dalsimi toolkitmi, mozme spolocnymi silami
> skusit nieco splacat. Motif mam moznost otestovat sam

Ja mam pozitivne skusenosti s Motifom 2.0 (1.2 nemam odskusane).
(Kedysi to bol vlastne jediny toolkit, ktory mi fungoval bez problemov.)
Stacilo zavolat na zaciatku programu
XtSetLanguageProc(NULL, (XtLanguageProc)NULL, NULL);
a ono to fungovalo.

> (zdrojaky ale zial kupene nemame) a poznam ludi,
> co pod nim nieco robili aj s vychodnymi abecedami.

To som neskusal, ale mam taky dojem, ze v dokumentacii je o
internacionalizacii Motifu cela kapitola.

				jano