obnoveni spadleho spojeni (neni to o pppd ;)

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 9 21:54:39 CEST 1999

On Wed, 9 Jun 1999, Michal Svec wrote:

> Take existuje skript `dislocate' v baliku expect, ktery by mel presne
> tohle umet. Nicmene se mi ho nejak nepodarilo zprovoznit (i kdyz moc jsem
> to nezkousel ;-)

Je to popsane v manualove strance - priklad:
$ dislocate setiathome
		/* stisknete "CTRL+]"      --> */
to disconnect, enter: exit (or ^D)
to suspend, press appropriate job control sequence
to return to process, enter: return

		/* takze stisknete CTRL+D a muzete odejit ... */

Kdyz se znovu prihlasite, tak staci napsat dislocate a on vam sam nabidne
"pripojeni" zpet k programu ...

--
 |           Martin Mačok                            |