obnoveni spadleho spojeni (neni to o pppd ;)

David Trcka trcka na poda.cz
Středa Červen 9 22:00:22 CEST 1999

On Wed, 9 Jun 1999, Michal Svec wrote:

> Take existuje skript `dislocate' v baliku expect, ktery by mel presne
> tohle umet. Nicmene se mi ho nejak nepodarilo zprovoznit (i kdyz moc jsem
> to nezkousel ;-)

Ano, dislocate funguje (zkousim ho jako prvni, protoze na rozdil od screenu
ho mam nainstalovany).
Pouziva se 'dislocate prikaz arg1 arg2 ...', v pripade padu spojeni nebo
suspendu pomoci ^Z samotny prikaz dislocate ukaze cekajici procesy a nabidne
pripojeni na nektery z nich. Nejake zprovozneni se nekonalo, bezelo to
napoprve.
Predpokladam, ze screen dela totez nebo neco podobneho.

Dekuji za tipy.

Tusim, ze program, ktery nespustim nejakou takovou utilitou, nemam sanci
znovu odchytit. Nebo se mylim?

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160