Zabezpeceni startovani linuxu.

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červen 10 09:59:39 CEST 1999

David Trcka wrote:

> [...]

souhlasim, jde-li napr. o pocitace ve skole na ucebnach, dost tezko se
tam nekdo cizi bude ohanet sroubovakem !

Jde-li o osobni pocitac "v kanclu na stole", tak tam nikdo jiny nema co
delat, stejne jako to cele nema co delat s tim "ze my si v praci verime"
!!
Pokud by se mi tam nekdo chtel vloupat, tak potom bude aspon pul hodiny
litat vzduchem a postaram se mu o vyhazov s nejakym hezkym paragrafem.

Jina vec je, kdyz tam bude mit sveho uzivatele, ale pod mym userem (a
natoz rootem) tam proste nikdo nesmi ... Nemam rad, kdyz si nekdo cte
mou osobni postu, tedy proc bych mu to ulehcoval az tak moc ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...