Zabezpeceni startovani linuxu.

David Trcka trcka na poda.cz
Čtvrtek Červen 10 10:40:16 CEST 1999

On Thu, 10 Jun 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

> souhlasim, jde-li napr. o pocitace ve skole na ucebnach, dost tezko se
> tam nekdo cizi bude ohanet sroubovakem !

Ano, to je pravda. Ale mam pocit, ze par mailu prede mnou se nekdo zminoval
o tom, ze to je server.

> Jde-li o osobni pocitac "v kanclu na stole", tak tam nikdo jiny nema co
> delat, stejne jako to cele nema co delat s tim "ze my si v praci verime"
> !!
> Pokud by se mi tam nekdo chtel vloupat, tak potom bude aspon pul hodiny
> litat vzduchem a postaram se mu o vyhazov s nejakym hezkym paragrafem.
>
> Jina vec je, kdyz tam bude mit sveho uzivatele, ale pod mym userem (a
> natoz rootem) tam proste nikdo nesmi ... Nemam rad, kdyz si nekdo cte
> mou osobni postu, tedy proc bych mu to ulehcoval az tak moc ??

Prosim, ukonceme tuto neplodnou diskusi. Davate protiargumenty na vety
vytrzene z kontextu. Jisteze v kanclu nikdo cizi nema co delat, ale ja jsem
hovoril o svych spolupracovnicich, a ty jaksi nemuzu z kanclu vyhodit, kdyz
odchazim, ze. A chtel bych videt, jak si technik otestuje, jestli dana
sitovka je vadna nebo ne, kdyz by nemel prava roota. Prosim neodpovidejte
mi na to necim jako 'chmod +s insmod rmmod ifconfig ...'. A svou osobni
postu nemam u sebe na pocitaci, ale na serveru samozrejme, stejne jako jina
citliva data, coz je neco jineho, psal jsem o tom v predchozim prispevku.