Jak na ftpd

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Červen 10 15:49:31 CEST 1999

On Thu, 10 Jun 1999, Michal Krause wrote:

> Me osobne se wu-ftpd nelibi. Zda se mi takovy nejaky nepruzny. Pouzivam
> ProFTPd (www.proftpd.org) a jsem s nim naprosto spokojeny. Konfigurace ma
> syntaxi podobnou jako Apache, chroot se u nej dela naprosto snadno, neni
> problem individualne nastavovat jednotlive adresare atd.

Nemel by jste nekde priklad proftpd.conf ? Ted jsem si to stahnul,
nainstaloval a kdyz se sam na sebe naftpckuju a prihlasim se jako
uzivatel, tak se na to spusti dalsi proftpd proces jako root a ten
uzivatel muze naprosto vsechno ?? Kde delam chybu ? Proc to ten
proces neprepne na UID uzivatele, kdyz to po mne vyzaduje heslo ?