Jak na ftpd

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červen 10 15:38:17 CEST 1999

Dne 10. 6. 1999 Petr Simek napsal:

> Nemel by jste nekde priklad proftpd.conf ? Ted jsem si to stahnul,
> nainstaloval a kdyz se sam na sebe naftpckuju a prihlasim se jako
> uzivatel, tak se na to spusti dalsi proftpd proces jako root a ten
> uzivatel muze naprosto vsechno ?? Kde delam chybu ? Proc to ten
> proces neprepne na UID uzivatele, kdyz to po mne vyzaduje heslo ?

Samozrejme, ze bych priklad konfigurace mel, kdyz ho pouzivam :)
Ale myslim, ze to nema cenu posilat, funguje to i s defaultnim konfigem,
ktery je prilozen k distribuci, to mam vyzkousene. Nevim, jestli to
souvisi, ale pouzivate ho jako inetd nebo standalone?

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison