Problem s FIFO (mirne OT)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Červen 11 02:26:48 CEST 1999

Dne 11. 6. 1999 Zakkr napsal:

>  Co z toho problemu s FIFO udelat problem se socket a spol :-))
> Pravdepodobne by to pak bylo ponekud snadneji a hlavne lepe resitelne.

Zkousel jsem uz sockety (stream i datagram, unix i tcp) a take message
queue. Nevim, jestli jsem neco delal spatne (nejspis ano, nicmene na tu
chybu jsem neprisel), ale FIFO zustava jedinou metodou, kdy se mi v ostrem
provozu neztraci pulka dat buhvi kde :(

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison