Problem s FIFO (mirne OT)

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červen 17 20:48:09 CEST 1999

On Fri, 11 Jun 1999, Michal Krause wrote:

> Zkousel jsem uz sockety (stream i datagram, unix i tcp) a take message
> queue.

... souhlasim, ze s IPC to mohlo nefungovat ...

> Nevim, jestli jsem neco delal spatne (nejspis ano, nicmene na tu
> chybu jsem neprisel), ale FIFO zustava jedinou metodou, kdy se mi v ostrem
> provozu neztraci pulka dat buhvi kde :(

 To asi opravdu bude problem nekde jinde, protoze jak se zda tak sockety
funguji na pomerne dost mistech :-)) Asi to je zjednoduseni problemu, ale
pro zacatek by melo stacit pouzit nejaky priklad se sockety - je jich
na Internetu dost a resi (na rozdil od toho FIFO/a) obsluhu nekolika klientu
najednou. A nebo najit uplne jine reseni... (treba nekdo poradi, pokud tu
zazni cela vec kterou to ma resit :-))

						Zakkr