telnet jako terminal

Zdenek Svarc svarc na datakom.cz
Sobota Červen 12 11:42:40 CEST 1999

> Zdravim vsechny nadsence Linuxu,

mmm, nemusi byt vsichni jenom nadsenci, treba ja pouzivam linux pouze z
racionalnich duvodu :-)

> vcera jsem nainstaloval RedHat 6.0 a zajimalo by mne, jestli nekdo z vas
> nezna nejaky dobry Firewall - Proxy server, Mail server, FTP server pro
> Linux.

vsechno dulezite je to soucasti tveho redhatu, resp. rpms baliku.

> Dale by mne zajimalo, proc se mi nedari prihlasit jako root pres poc. sit
> Ethernet, pres telnet, abych tam pracoval na vzdalenem terminalu ... pri
> prihlasovani me to normalne pozada o login, ja ho zadam dobre a on mi pise
> Login incorrect ...

bezpecnost - ale, muzete se prihlasit jako "obycejny" uzivatel a potom pres
prikaz "su" zmenit prava na roota. Dobre si to vsak rozmyslete a doporucuji
Vam nainstalovat ssh.

zd